piątek, 21 marca 2014

WIOSNA LATO ! NOWA KOLEKCJA PRINT KWIATY I KOLORY PASTELOWE !



...I MAMY WIOSNĘ ! A WRAZ Z NIĄ NOWĄ KOLEKCJĘ. 
KRÓLUJE PRINT KWIATY WIĘC POŁĄCZYŁAM JE Z STONOWANYMI TKANINAMI 
ORAZ WYKORZYSTAŁAM JAKO APLIKACJĘ.
W KOLEKCJI ZNAJDZIECIE RÓWNIEŻ BLUZY Z DZIANINY PIKOWANEJ W KOLORZE PASTELOWYM, Z LITERAMI, KWIATKAMI CZY TEŻ SEKSOWNYM FASONIE Z WYCIĘCIAMI PO BOKACH !
DODATKOWO KOLEKCJE WZBOGACIŁY ORYGINALNE BLUZKI Z  CIENKIEJ BAWEŁNY ORAZ 3 MODELE NOWYCH BAGGÓW !
ENJOY NEW COLLECTION ;)












































25 komentarzy:

  1. super ta biala bluza I pastelowe szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne bluzy:) bardzo podobają mi się te kwiaty i pikowane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie..kiedy bedzie mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne rzeczy.czy beda dostepne na allegro?

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooooooooooooow! Ale cuuuuuda! :D Zajebiste! Nawet nie potrafię podać swojego faworyta :O Wszystkie są olśniewające :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. cała kolekcja dzisiaj pojawi się w sklepie online www.fbym.pl i na allegro nick fashionbymilady

    OdpowiedzUsuń
  7. wita chcialabym spytac czy te pastelowe bluzy z wycieciem z boku beda sostepne w roamiarze l-xl?

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga MiLady interesują mnie ubrania ze starszych kolekcji..szukam na allegro na internetowym sklepie i nigdzie ich nie ma.. jest mozliwosc zamowienia jeszcze tych ubran??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, skoro ich nie ma to znaczy że nie ma ;) ale możesz podesłać linki to jeszcze sprawdze na magazynie

      Usuń
    2. http://fashionbymilady.blogspot.com/2012/09/moja-kolekcja-limitowana-fbym.html
      zakochana jestem w bluzce nr 2 , jezeli jest w rozmiarze s/ xs to mnie bardzo uszczesliwisz...z gory dzieki

      Usuń
  9. Droga MiLady interesują mnie ubrania ze starszych kolekcji...czy jest mozliwosc zakupu ich? na stronie sklepu internetowego i na allegro niestety icvh nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, skoro ich nie ma to znaczy że nie ma ;) ale możesz podesłać linki to jeszcze sprawdze na magazynie

      Usuń
  10. świetna kolekcja! niektóre rzeczy dosyć odważne, na pewno nie do pracy/szkoły.... tak czy inaczej prawie wszystko na +

    OdpowiedzUsuń
  11. do;22 marca 2014 15:58
    witam zamowilam u ciebie te biala bluze z rekawami w kwiaty w rozmiarze l-xl jezeli bedzie pasowac zloze specjalne zamowienie na te pastelowa z wycieciami rowniez w takim rzozmiarze:] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te bluzy są :)można wiedzieć w jakiej cenie? Kochana zdradź mi jeszcze jakiej firmy są te pastelowe szpileczki bo byłyby idealne do mojej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie ubrania extra! Nie mogę jednak zakupić białych spodni buggy pumpy w białym kolorze rozm s/m - czy nie są już dostępne?? I będę wdzięczna za dodatkowe info odnośnie butów z różową podeszwą - gdzie takie cudne kupić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://fbym.pl/spodnie-baggy-pumpy-z-e-skora-i-zamkami-ekri-p-252.html spodnie s/m dostępne

      Usuń
  14. extra ciuchy - chcę spodnie, których nie mogę kupić, bo są tylko XS. Chodzi o białe dresowe pumpy - czy są na stanie??
    Dodatkowa prośba o namiary gdzie można kupić takie cudne buty z różową podeszwą??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. river island 39 rozmiar mam do sprzedania 450 zł

      Usuń
    2. a można poprosić o nr wkładki? Ja czasem noszę 39 czasem40, więc muszę zmierzyć.

      Usuń
  15. Super stylizacja :) Będę zaglądać częściej, zapraszam w wolnej chwili do mnie:

    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń