piątek, 5 października 2012

:) FbyM nowości


FbyM, czyli Fashion By Milady, 
to marka pod którą ukrywają się moje inspiracje i projekty.
A więc mój totalny debiut w modzie !
Zaprojektowałam mini kolekcje na jesień zime 2012  :)
Co prawda to nie koniec, druga odsłona za jakieś 14 dni !
Ale jestem tak zafascynowana tym co robię, że chciałabym w przyszłości zajmować się projektowanie na poważnie. 
Nie ukrywam też że bardzo się denerwuje, ale mam nadzieje że Wam się spodoba, bo kolekcja dedykowana jest dziewczynom/kobietom z wyczuciem stylu z i odrobiną szaleństwa. 
Nacisk kładę na materiał oraz wykończenie ! Co jest dla mnie bardzo ważne. Ze swojego doświadczenia, szukając w sieciówkach ''czegoś'' na jesień, dostaje tzw. spazmy ! Wszystko jest nudne, w jednym kolorze, bez żadnego szału, czyli okiem projektanta powinnam założyć klasyczne spodnie i do tego workowaty, pleciony , szary sweter !
W mojej kolekcji znajdziecie wysokiej jakości bawełnę, dzianinę oraz elementy wykończeniowe eko skórą w dwóch kolorach. 
Tworząc to ''dzieło'' trzymałam się motywu militarnego oraz rockowego. Wszystkie swetry, bluzy oraz koszulki przyozdobione są krzyżami, pacyfistką oraz ćwiekami na pagonach ! Do każdej bluzki spokojnie możecie wyciągnąć stare jeansy czy legginsy i nie musicie starać się o więcej :)


Biała bawełniana, milutka bluza z ćwiekami oraz skórzaną aplikacją na przodzie


oraz Hit jesieni !
Kwiecista ,bardzo miła w dotyku oraz bardzo oryginalna i deasinerska bluza z ćwiekami w kolorze stalowym








Obiecane dwie nowości, czyli Kości ;)
bordo i czarne :)











1) SZARO CZARNA BLUZA Z KRZYŻEM NABITA ĆWIEKAMI





ASYMETRYCZNA , Z DŁUŻSZYM TYŁEM BLUZKA W KOLORZE KHAKI, I PACYFKA MORO


CZARNA BLUZA Z ŚCIĄGACZAMI, SKÓRZANYM KRZYŻEM NA PRZODZIE I ĆWIEKAMI NA POGANACH.


ASYMETRYCZNY KARDIGAN Z ĆWIEKAMI




SWETEREK Z DZIANINY, DŁUŻSZY TYŁ Z SZYFONU, OZDOBIONY KRZYŻYKAMI W KOLORZE STALOWYM ORAZ ĆWIEKI NA PAGONACH.

oraz nowość :




biała bluza ze stalowym krzyżem i ćwiekami na ramieniu




40 komentarzy:

  1. daj znać kiedy zajmiesz się sprzedażą a biorę sweterki bez wahania!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz dobry gust. Podobają mi się wszystkie Twoje projekty, a już w szczególności 1 i 3 bluzka ;)

    Może wymienimy się dodaniem do obserwatorów? Jakby co, to pisz na

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja super !! A robisz takie na zamowienie ??
    Ja bylabym zainteresowana bluzka nr 2 i 5 ?! Pomysl o tym, i czekam na odp. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super że Wam się podoba, jestem przeszczęśliwa bo dzisiaj prawie wszystko poszło , także w poniedziałek jadę po materiały i wedle życzenia będzie kolejna porcja.
    Vivien mam jeszcze jeden nr. 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej super kolekcja , a powiedz mi czy robisz takie sweterki w rozmiarze np.XL????

      Usuń
    2. Tak robię już dla jednej dziewczyny w większym rozm. To nie żaden problem, musisz mi tylko podać na maila wymiary w biuście i biodrach
      fashionbymilady@poczta.fm :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. 3 ostatnie są zajebiste! :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Kardigan jest z takiego materiału jak bluza, czy taki sweterkowy?
    I jaka cena kardiganu i czarnej bluzy (nr 4)?

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli można u Ciebie kupować?Twoje projekty?:))

    OdpowiedzUsuń
  8. można kupować tylko że wczoraj prawie wszystko się rozeszło , została jeszcze jedna sztuka: czarnego swetra z XX za 119 zł i bluzka moro 79 zł. Reszte doszyje w poniedziałek. Bluzy po 99 zł. Jakby ktoś był zainteresowany to proszę o maila
    fashionbymilady@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń

  9. CZARNA BLUZA Z ŚCIĄGACZAMI, SKÓRZANYM KRZYŻEM NA PRZODZIE I ĆWIEKAMI NA POGANACH. Po ile ona? I czy miałabyś rozmiar S? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak miałabym na środę-są w trakcie produkcji :) cena 99 zł

      Usuń
  10. Wystawiasz ciuszki na allegro czy masz jakąś swoją stronę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad stroną jeszcze pracuje, na razie albo allegro albo mailowo,
      pozdrawiam

      Usuń
  11. 3 ostatnie rzeczy są cudowne! Idealnie łączą wszystko co jest modne tej jesieni. Powinnaś założyć sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super szczególnie ostatnie 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hohoho...Udało się:) Superr:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem! :) Gratuluję Sąsiadka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, świetne projekty. najbardziej podoba mi się bluzka z ćwiekami na ramionach. jestem pod wrażeniem Twojej twórczości ;)
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  16. jak udalo Ci sie dojsc do stworzenia wlasnej kolekcji? bo przyznam ze robi wrazenie :)
    sama szylas? a metki?

    swietny masz styl kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje :) Uwielbiam te Twoje ćwieki :) obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczeeee nie mam teraz kasy, mam nadzieję, że za jakiś czas dalej będą do kupienia te bluzy :(
    A masz w planach jakieś sukienki? Bo coś czuję, że bylyby boskie^^

    OdpowiedzUsuń
  19. to super, czekam zatem niecierpliwie na srode :) powiedz, gdzie produkujesz metki? jesli to nie tajemnica oczywiscie :)) podziwiam Cie ze sama ogarniasz sie chociazby z szyciem roznych rozmiarow :)

    moje bikery sa ocieplane, nawet mozna nosic je wywiniete, w srodku jest bialy kozuszek :) sa na zamek

    OdpowiedzUsuń
  20. Fiorello, uszyj mi piekna mała czarna ;) ps. Piekne łaszki ale zanim zanim...., to wpadnij do mnie ;)))) Martka

    OdpowiedzUsuń
  21. O te rzeczy są super chętnie bym kupiła kilka ;)

    zapraszam
    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. dziewczyno szalejesz ! ;)
    oczywiście pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wsystkie są mega :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy "kośći" w kolorze czarnym będą dostępne na allegro, w rozmiarze uniwersalnym ?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy "kości" w kolorze czarnym, rozm.uniwersalny będą dostępne na allegro lub poza ?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne! Kiedy będą w sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam chciałam się zapytać czy jest możliwość kupienia od Ciebie bluzy? jestem tu pierwszy raz także nie wiem jak to wszystko działa:( i czy dobrze się z tobą kontaktuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam.Chciałabym zapytać gdzie moża kupić te ciuszkI.

    OdpowiedzUsuń
  29. jak moge zamówić tą bluzę? :C

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam

    Mam pytanie czy jest możliwość kupienia bluzek chodzi mi o :
    Biała bawełniana, milutka bluza z ćwiekami oraz skórzaną aplikacją na przodzie
    szara z czarnymi rękawami z krzyżem
    oraz ASYMETRYCZNY KARDIGAN Z ĆWIEKAMI
    jakie są ceny i jest możliwość rozmiaru M
    Proszę o kontakt na nincjav6@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. witam była bym zainteresowana kupnem , ASYMETRYCZNY KARDIGAN Z ĆWIEKAMI, CZARNA BLUZA Z ŚCIĄGACZAMI SKÓRZANYM KRZYŻEM NA PRZODZIE I ĆWIEKAMI NA POGANACh , oraz Biała bawełniana, bluza z ćwiekami oraz skórzaną aplikacją na przodzie, jaka jest cena , prosze o odzew na joanna.kosolowska@onet.pl



    OdpowiedzUsuń
  32. Witam
    Mam pytanie czy istnieje możliwość kupna bluzki rozmiaru M
    CZARNA BLUZA Z ŚCIĄGACZAMI, SKÓRZANYM KRZYŻEM NA PRZODZIE I ĆWIEKAMI NA POGANACH.
    Jaka jest cena tej bluzki?
    Bardzo proszę o kontakt na e-mail
    pina44@op.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń