piątek, 5 października 2012

:) FbyM nowości


FbyM, czyli Fashion By Milady, 
to marka pod którą ukrywają się moje inspiracje i projekty.
A więc mój totalny debiut w modzie !
Zaprojektowałam mini kolekcje na jesień zime 2012  :)
Co prawda to nie koniec, druga odsłona za jakieś 14 dni !
Ale jestem tak zafascynowana tym co robię, że chciałabym w przyszłości zajmować się projektowanie na poważnie. 
Nie ukrywam też że bardzo się denerwuje, ale mam nadzieje że Wam się spodoba, bo kolekcja dedykowana jest dziewczynom/kobietom z wyczuciem stylu z i odrobiną szaleństwa. 
Nacisk kładę na materiał oraz wykończenie ! Co jest dla mnie bardzo ważne. Ze swojego doświadczenia, szukając w sieciówkach ''czegoś'' na jesień, dostaje tzw. spazmy ! Wszystko jest nudne, w jednym kolorze, bez żadnego szału, czyli okiem projektanta powinnam założyć klasyczne spodnie i do tego workowaty, pleciony , szary sweter !
W mojej kolekcji znajdziecie wysokiej jakości bawełnę, dzianinę oraz elementy wykończeniowe eko skórą w dwóch kolorach. 
Tworząc to ''dzieło'' trzymałam się motywu militarnego oraz rockowego. Wszystkie swetry, bluzy oraz koszulki przyozdobione są krzyżami, pacyfistką oraz ćwiekami na pagonach ! Do każdej bluzki spokojnie możecie wyciągnąć stare jeansy czy legginsy i nie musicie starać się o więcej :)


Biała bawełniana, milutka bluza z ćwiekami oraz skórzaną aplikacją na przodzie


oraz Hit jesieni !
Kwiecista ,bardzo miła w dotyku oraz bardzo oryginalna i deasinerska bluza z ćwiekami w kolorze stalowym








Obiecane dwie nowości, czyli Kości ;)
bordo i czarne :)











1) SZARO CZARNA BLUZA Z KRZYŻEM NABITA ĆWIEKAMI





ASYMETRYCZNA , Z DŁUŻSZYM TYŁEM BLUZKA W KOLORZE KHAKI, I PACYFKA MORO


CZARNA BLUZA Z ŚCIĄGACZAMI, SKÓRZANYM KRZYŻEM NA PRZODZIE I ĆWIEKAMI NA POGANACH.


ASYMETRYCZNY KARDIGAN Z ĆWIEKAMI




SWETEREK Z DZIANINY, DŁUŻSZY TYŁ Z SZYFONU, OZDOBIONY KRZYŻYKAMI W KOLORZE STALOWYM ORAZ ĆWIEKI NA PAGONACH.

oraz nowość :




biała bluza ze stalowym krzyżem i ćwiekami na ramieniu