niedziela, 15 lipca 2012

Rainy Day

 Niestety nie mamy w Polsce egzotycznej pogody, bardziej angielską, dlatego w deszczowe dni wyciągam kalosze i zakładam je do wszystkiego, do szortów, jeśli jest upał i do dresów, kiedy mi zimno :)
Nawet nie chowam ich na kolejny sezon bo używam ich cały rok :)
Mój zestaw składa się z jeansu, który praktycznie sama zrobiłam :)
Koszula i spodenki pochodzą z SH. Szorty pocięłam i poszarpałam, natomiast koszule wybileliłam w ACe, łącznie z rękawami <chciałam być oryginalna ;) >








25 komentarzy:

  1. Przejrzałam wszystkie posty od początku i śmiało mogę stwierdzić, że masz styl ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna stylizacja;)
      Mogłabys w jednym z kolejnych postów pokazac jak robisz takie loki czy korzystasz z usług fryzjerskich??

      Usuń
  2. opalone ciało wygląda super zwłaszcza w taką aurę jaką mamy za oknem!!! kaloszki bombowe..szkoda tylko,że są takie drogie jak na kalosze :/ koszula-bardzo oryginalna!!jak cała Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja;)
    Mogłabys w jednym z kolejnych postów pokazac jak robisz takie loki czy korzystasz z usług fryzjerskich??

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula super! ale jak dla mnie te kalosze psują efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kalosze odwalają całą robote !!!! :) :) :) :)

      Usuń
    2. tez tak uważam, jakbym założyła klapki to by czar prysł :)
      zresztą każdy ma swój gust :) ja miałam polot na taki outfit i widzę że większości się podoba :)

      Usuń
  5. BRAKUJE MI JAKIEGOS FAJNEGO PASKA CZARNEGO,ZE SWIETNA KLAMRA I DUZYCH BRANZOLETEK CZARNYCH SKORZANYCH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bransoletki owszem, ale PASEK ? ! w tym sezonie nie nosimy pasków, szczególnie do szortów ;)

      Usuń
    2. to nie chodzi o sezon,ale o dopelnienie calego outfitu.czasami trzeba lamać reguły "mody na sezon" moim zdaniem jest za "niebiesko" ale ogolnie jest fajnie. tak jak pisalam -fajne skorzane branzolety i np/ klamra z czachami lub innym mega wzorem. nie byloby nudnie ... kalosze super- posiadam takich kilka par.Mam czarne,czerwone i zielone od kilu lat. co sezon jesienny to dokupuje pare HUNTEROW I SKARPET. mega fajny dodatek do kazdej stylizacji na jesien lub ponure deszczowe lato.. mega miekkie i lekkie jak na kalosze. JEST OK!

      Usuń
  6. ciągle na Ciebie wpadam!
    masz fajne ubrania... koszula świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wszystko ze sobą pasuje, bardzo mi się podoba i z przyjemnością obserwuję :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty jednak jestes cudna i najlepsza prawie jak ja!! haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :) Powiedz mi jak zrobiłaś te szorty , bo chciałabym zrobić sobie podobne???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam zdjęć, robiłam je zimą, ale znajdziesz tego typu robótki w internecie

      Usuń
  10. Już Ci to napisałam, ale wyglądasz Świetnie !!!

    Nie moge się napatrzec na Ciebie, Twoją stylizację no i włosy.

    Włosy są OMG:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miluś jesteś najlepsza! Love U :*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem jak wybielalas koszule i czy taki efekt chcialas uzyskac, ale jak bedziesz to robic za pomoca 'spryskiwacza' (wystarczy odkrecic np z plynu do mycia szyb i wkrecic na chwile do ace) to uzyskasz bardzo ladne przejscie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOoo bardzo przydatna rada :) dzięki, skorzystam przy najbliższej okazji. Ja akurat tą koszulę zamoczyłam do połowy w misce z ACE :)

      Usuń
  13. Właśnie wróciłam z wakacji i tylko czekałam jak zobaczę nowy outfit na Twoim blogu :) i jak zwykle zajebiście !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG you look so sexy wearing your Hotpants and shiny Rubber Wellingtons my Panties are damp.
    Kisses
    Welly

    OdpowiedzUsuń