poniedziałek, 1 października 2012

Barok, Jenasy, Frędzle ooo jaaaa Cię kręcę ;)



Ciężkie buty, mnóstwo dodatków oraz skóry to jedyne co lubię jesienią, no i oczywiście te cieplejsze dni :))
Ale wracając do tego co chciałam Wam przekazać , to moc uścisków oraz wielokrotne ukłony moim skromnym ''turbanem'' :P za mnóstwo pozytywnych wiadomości, komentarzy i maili na temat mojej  kolekcji :)
To dopiero początki, bo myślę o tym poważni, lubię projektować i wkładam w to całe serducho! 
Odnoszę wrażanie, że większość z Was ma podobne gusta i szuka czegoś innego, oryginalnego i niepowtarzalnego.

Staram się aby ubrania były z wysokiej jakości materiałów, porządne, ciepłe  miłe w dotyku i żeby przede wszystkim dobrze się nosiły i pięknie wyglądały.

Kieruje się nie tylko aktualnymi trendami, ale będę czasem o 1 krok do przodu :)
Jak już wiecie kolor bordo w tym sezonie zawita do naszej szafy, ale ciężko znaleźć coś w sklepie żeby nie wyglądało ''babciowato'' i było z pazurem !
No więc już na dniach nowości :)
Zapraszam serdecznie
Służę pomocą w każdej kwestii 
fashionbymilady@poczta.fm




Aaaaj trochę wyszedł post o FbyM a nie o outficie ;)

No to w skrócie:
Postawiłam na elegancje, prostotę i patrząc na buty... BAROK ! :)
To kolejny symbol jesieni. 
Na początku podchodziłam z dystansem do tego typu motywu, ale myślę że w połączeniu z casualową garderobą wychodzi bardzo dobrze ! :)
Poza tym kolekcja Balmain 2013 obfituje w tego typu wzór, więc botki na pewno przywitają wiosnę :)




















Asymetryczna tunika i jeansy : River Island
Torebka: Simple
Botki: ZARA

14 komentarzy:

  1. Świetnie:)
    Hehe...Nooo..Po jednym ze zdjęć stwierdzam, że ciążowy brzuszek będzie Ci pasował ::x

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały zestaw świetny, a zauroczona jestem tuniką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super wyglądasz!! Widzę,że lubimy podobne klimaty ;) mam pytanie z innej beczki- zauważyłam czujnym okiem że na jednym bucie brakuje ćwieka- zastanawiam się nad kupieniem ich, stąd powiedz mi proszę czy od nich odpadają te błyskotki? Nie chciałabym wydać takiej kasy na rozpadające się buty, a Zara raczej obuwie robi w miarę ok, chyba że mi się wydaje że tam brakuje jednego ?:) z góry dzięki za odp- pzdr i gratuluje projektowania ciuchów!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, nie wiem gdzie zauważyłaś braki w botkach, ale wątpię żeby coś odpadło. Byłam w nich na trzech konkretnych wyjściach i nic się nie działo < w sensie butów ;) Cena rzeczywiście jest wysoka, bo but nie jest ze skóry tylko z materiału ale pewnie zdobienie jest kosztowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja uwielbiam takie zestawy pięknie pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja Cię kręcę, ale masz śliczne włosy! :)
    zapraszam do mnie: ll0v3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciagle zastanawiam się nad zakupem tej torby a Ty z nia wyglądasz tak fajnie ,że chyba się zdecyduję,tylko ja jestem pewnie nizsza i tak fajn ie nie bede wyglądać heh to mam dylemat ;) A Ty wyglądasz FANTASTYCZNIE!!!

    zapraszam do siebie
    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz:)) Bardzo podoba mi się Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale swietna stylizacja buty sa boskie :) calosc rewelacja!!! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te buty! Nie sądziłam że do nich frędzle będą pasować ale teraz już nie mam wątpliwości co do tego! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie na www.meetmyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosssszzzzzzzeeee .... co za buty, co za tunika, co za włosy??? Bosze co za kobieta???!!! :D
    Normalnie weszłam do Ciebie przez całkowity przypadek i przy pierwszym poście mi normalnie szczena opadła!!! :D GENIALNIE wyglądasz.... Kocham ten Twój look i na pewno zostaje ma Droga :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja cudowna :):) masz przepiękne włosy! Fajnie połączyłaś ten zestaw. Zakochałam się w butach! :) a co do wypowiedzi ITS WHITE BLOG sama zaczęłam się śmiać, że zauważyła taki szczegół, ale jak wróciłam do pierwszego zdjęcia to faktycznie jednego elemenciku brakuje :) nie wiem czy to tak ma być czy faktycznie odpadło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz zjawiskowo :D buty hot, torebka mega i do tego jeansy, dobrze to zestawiłaś pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Od niedawna śledzę Twojego bloga i mega cuudnyy!!!!!! Ta stylizacja jest boska, czy te buty są wygodne? i czy noga nie ,,leci" do przodu, tzn czy palce nie wychodzą poza but? Rozmiarówka jest standardowa? Mam okazje zakupić te buciki i sama nie wiem, trochę się boję, bo trochę kosztują.....

    OdpowiedzUsuń