wtorek, 17 lipca 2012

NERKA Z ĆWIEKAMI :)

Kolejny post z serii DIY :)
od dawna marzyła mi się nerka/saszetka z ćwiekami. Widziałam podobne w Top Shopie i Asos, ale to nie takie jakbym chciała. No więc znalazłam na allegro skórzaną nerkę, domówiłam ćwieki, pół godzinki i marzenia się spełniają :)
Będę ją nosić do spodni, spódnic i szortów :) jest mega wygodna, a ja już nie muszę szukać kluczy czy telefonu bo wszystko mam pod ręką :)













Wystąpili:
bluzka z szyfonem H&M
spódnica % River Island
Naszyjnik Asos

26 komentarzy:

  1. Jestem na NIE. Niestarannie to zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, ale ożywiłabym to jakimś intensywnym kolorem ;), ale to Twoja wizja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna ta nerka! Zdolna i pomyslowa dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nerki kojarzone są ze spoconymi kierowcami tirów i polakami na wakacjach w czasach PRLu...

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka razy już pytałam gdzie kupujesz ćwieki ale nie dostaję odpowiedzi;( ale ogólnie fajnie;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Sama też na coś takiego poluje.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja:) A gdzie kuppiłaś taki ładny naszyjnik??Podasz jakąś stronke???

    OdpowiedzUsuń
  8. Nerka powraca do łask. Doskonała dla osób uprawiających sport!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zdecydowanie do takiej sukienki"casual'owej"wole plaskie buty jak obcasy.chyba,ze oficjalne wyjscie,to tak -wysoki obcas i oczywiscie bardziej wizytowa wtedy sukienka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadziunia BG:D18 lipca 2012 11:59

    Jak wam nie pasi to nie oglądać i nie komentować ! EXTRA KLASA EXTRA KOBITKA ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym chyba tylko wolała lepsze zamki w nerce...chodzi mi o te srebrną cześć do zamykania...bo cały Twój look prezentuje się na wysokim poziomie a mnie tylko te zamki psują:/ ale super pomysł..skąd czerpiesz takie fajne inspiracje?!?nikt Cie ni pobije :)pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wielką prośbę:) Mogłabyś podać model swoich Ray Ban/ów, które masz w tym poście? http://fashionbymilady.blogspot.com/2012/05/first-day-part-ii.html Będę wdzięczna! Pozdrawiam, świetny blog! K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, gdzie mogę dostać taką "maszynkę" do nabijania ćwieków. Mam pomysł na parę ciuchów,ale bez tego ani rusz ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam maszynki do nabijania ćwieków, tylko dziurkacz do pasków :) robię dziurkę i przetykam ćwieki :)

      Usuń
    2. http://allegro.pl/metalowy-rewolwerowy-dziurkacz-do-paskow-skory-i2486102685.html A myślisz,ze taki by był ok?

      Usuń
    3. tak dokładnie taki dziurkacz będzie Ci potrzebny

      Usuń
  14. znalazłam Cię na modnapolska.pl i jestem pod ogromnym wrazeniem!
    chciałabym Cię dodać do obserwowanych, ale jestem nowa i jak nie ma takiej ikonki na stronce, to nie wiem jak to zrobić (a u Cb nie mogę znaleźć) :( hsaheuhaha
    w każdym razie - jesteś świetna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, za to ja Cie dodaje do ulubionych bo strasznie mi się podoba Twój blog :) ps. każdy od czegoś zaczyna i myślę że idziesz w dobrą stronę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  15. dlaczego sie nie moge dowiedzec gdzie KUPUJESZ ĆWIEKI;(((((

    OdpowiedzUsuń
  16. bo pisze o tym prawie w każdym poście !!! w Pasmanterii, w sklepach on-line itd !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz na wszystkich stylizacjach bardzo podoba mi się twój styl i z miłą chęcią będę obserwować :p

    OdpowiedzUsuń