sobota, 9 czerwca 2012

Rock Girl









wystąpili : 
sukienka biker i kurtka : Zara

23 komentarze:

  1. Co to za chłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź dziewucho nie komentuj, jak ci się nie podoba to tu nie zaglądaj, poszukaj sobie innego miejsca.
      jak to nie twój styl, to musisz być jakimś oblechem.

      Usuń
    2. Chłam ? pewnie jakaś zazdrosna, zakompleksiona dziewuszka to napisała...

      Usuń
    3. słabe dziewczyny piszą takie teksty! a styl to Ty masz super!!!

      Usuń
    4. Nie ma co tlumaczyc dziewczynce, zainteligentne teksty ma ;) pozdrawiam i dziekuje dziewczynom ktore maja pojecie i wyczucie stylu :*

      Usuń
  2. niesamowicie podoba mi się Twoja stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zrobiłaś takie piękne loki???? wyglądasz super w każdej stylizacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog.
    Interesuje cię moda więc zapraszam na mój blog,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Loki ? 15 min z prostownica i gotowizna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie tak podejrzewałam,że to prostownica..ale jakoś mi nie wychodzą :/ a może dlatego,że masz takie pięknie włosy to u Ciebie wszystko wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze: ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna!:)uwielbiam takie zestawy:)
    jeśli chcesz to wpadnij;)zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. proszę napisz skąd buty, cudne!: )

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/en/zara-S2012/189522/629628/STUDDED%2BANKLE%2BBOOT

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa, ostatnio byłam tak samo ubrana, tylko, że sukienka czarna :))))) a z białą ślicznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny blog !!! Ma dziewczyna polot, styl i klasę.
    Wreszcie perła !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. skąd bluza/bluzka z krzyżem? możesz podesłać link, z góry dziękuję! KOCHAM TWOJE STYLIZACJE

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie, ale rock to to nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bosko kręcone włosy i opalenizna idealna, bardzo naturalna

    OdpowiedzUsuń