środa, 26 września 2012

Robótki ręczne to się ceni ! :)

Post poświęcony serii DIY.
Sweterek pochodzi z SH firmy Esprit plus doszyty skórzany krzyż ( kształt zawdzięczam niezawodnej p.Eli ;)  ostry i rockowy, zastanawiam się czy jeszcze coś doszyć, może pagony, albo przyozdobić krzyż hmm ? 
Nie wiem narazie jestem zadowolona :)
Spodnie z ZARA ( oczywiście też do zrobienia w ACE )
i ... uwaga uwaga ! :)
Niedawno odkryłam sklep www.studded.pl , w którym można kupić kalosze/bikery/sztyblety nabijane ręcznie ćwiekami !
Cenie sobie twórczość i oryginalność, dlatego je kupiłam :)
W ofercie jest kilka modeli: krótkie, długie z różnymi rodzajami ćwieków, mój model to : SIPKE.














 Sztyblety z ręcznie wbijanymi ćwiekami .
 Nieprzemakalne, miękkie i lekkie



14 komentarzy:

  1. Sweterek przypadł mi do gustu mhm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :)
    Zawsze masz ciekawe i niemonotonne zdjęcia :)

    Ale jeśli chodzi o kalosze, to grubo się cenią.
    Takie same kalosze jak u nich na stronie kupiłam za 80 zł.
    Te: http://allegro.pl/697-kalosze-oficerki-italy-gumowe-kozaki-black-40-i2643761484.html
    Kupie cwieki za 7 zł i mam kalosze za 90 zł, a nie za 180 zł.
    Cenia sie bardzo wysoko za wbicie kilkunastu ćwieków ;/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są świetne:) A Tobie bardzo ładnie w czapeczce z daszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez sie przymierzam do tych butow. Sa ocieplane w srodku ?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie są ocieplane, są zrobiony z gumy, coś jak kalosze.

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie sztyblety ,biore !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo i takie sztyblety chetnie bym kupuiła !Super blog ,chętnie obserwuję i zapraszam do siebei
    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Ja jestem za leniwa na DIY i zawsze jest ryzyko (nawet w moim przypadku WIELKIE), że coś spieprzę... Buty - cudo! Aż poszperam sobie na ich stronie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Długo czekałaś na paczke z butami?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy sztyblety są zawyżone albo zaniżone rozmiarowo?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz extra ! Super look ;)
    Piękna jesteś.
    Dodaję do ulubionych i również proszę mnie dodać.
    Pozdrawiam z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń