wtorek, 29 maja 2012

Sztuka Aztecka :)

Macie co jakiś czas totalny szał na punkcie koloru, wzoru bądź akcentu związanego z modą ?
Ja owszem ! w Tym miesiącu zawładnęła mnie mania Aztecka ! Wzory inspirowane sztuką Azteków ! Szczególnie podoba mi się kolekcja H&M  Fashion Against AIDS,z której upolowałam tylko ''kondona na telefon'' :\


No ale oczywiście kombinuje jak mogę i udało mi się coś na rzeźbić :)


NA początek kilka inspiracji :









A tu arcydzieło blogerki :) nie ma rzeczy niemożliwych ! DIY lepszy od oryginału !



 A na deser moje upolowane Azteki :)



 t-shirt: allegro, spodnie : New Look, Klapki: WGO, bransoletki: H&M. 
Co do kamizelki, szukje dla niej osobny post. Oczywiście DIY ;)

7 komentarzy:

  1. ;-)))))))))))))))))

    Mam taką spódniczkę i bluzkę BERSHKA rullezzzzz ;-)))
    stylizacje mega !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ten T-shirt z dwóch ostatnich fotek to jaka firma? gdzie go można dostać? poza tym bardzo fajne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podasz link do tego t-shirtu i topu z rozcięciami po bokach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/firmowa-trendy-koszulka-wiazana-m-i2370787814.html

      http://allegro.pl/markowa-urocza-bezowa-bluzka-indianski-orzel-m-i2305927026.html

      Usuń
  4. a buty z kąd są
    ?;p

    OdpowiedzUsuń