piątek, 6 lipca 2012

Summer Oh Summer

Gorąco, duszno i upalnie, więc czas na stylizacje gotową na letnią pogodę, oraz wakacyjną impreze :)
Szczerze to się jeszcze nie odważyłam wyjść w dzień w samym ''topie'' ;) ale wieczorem owszem !
Gorset/Top pochodzi z H&M , biużuteria Guess i River Island, Spodenki Bershka, natomiast sandałki, mają jakieś 2 lata i pochodzą z jakiegoś włoskiego sklepiku i w tym roku zmieniły wygląd. bo te złote czachy to naszyjniki z Cubusa ;) kupiłam dwa i doczepiłam więc mam nowe buty :))











7 komentarzy:

  1. great look!!love the sandals!

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja dla bardzo odważnych i bardzo szczupłych ;P ogolnie spoko ale jak dla mnie lepiej Ci w burzy kolorów ;) Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ,na pewno będę często zaglądać :)A wiec czekam na kolejne wpisy :))
    Serdecznie pozdrawiam :)
    Magda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne sandały. Podoba mi się stylizacja.

    Pozdrawiam
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  5. sexi Baby!!!! super jak zawsze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie kita super!!!loki również! włosy masz piękne,więc możesz je spinać w każdej postaci!!!! cud,miód malina!super z Ciebie Dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jedyne do czego moge sie pryczepic to buty,poniewaz strasznie skaracja Ci nogi i troche nie pasują,ale reszta jak najbardziej na plus;))

    OdpowiedzUsuń