niedziela, 11 listopada 2012

DUMA MNIE ROZPIERA :))

Gdy projektuje z uśmiechem na twarzy i pewnością że to jest to, przychodzi jedna chwila zwątpienia czy Wam się to spodoba ! Ale gdy dostaje zdjęcia klientek/koleżanek <--- bo to dla niektórych ważne !
które aż błyszczą w mojej kolekcji to serce bije mi z prędkością światła. Później przeglądam te zdjęcia mnóstwo razy i myślę sobie ''to jest kawał dobrej roboty" i dostaje wielkiego energicznego kopa od Was żeby tworzyć dalej :)


Nie mogę się na nich napatrzeć ! 
Totalnie fashion !


Agatka dostała 4x TAK w sweterku i robi niezły szał ;)





8 komentarzy:

  1. super wyglądasz zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego nie ma już Twoich stylizacji tylko projekty oraz inspiracje czy foto z różnych sesji? jak dla mnie to wielka szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje mi Twoich inspiracji :( czekam z utęsknieniem ;-)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. trafilam na twojego bloga i powiem ci ze jest fantastyczny :) uwielbiam jak ktos sam cos tworzy bo takie zestawy sa najciekawsze :) ale chetnie rowniez zobaczylabym ciebie na zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wracaj, bo nie ma kim sie inspirowac :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog ale zaniedbujesz go;/;/
    aa szkoda bo widze duzy potencjał..
    Czy moglabys wrzucic wiecej fot swoich kolezanek/klientek
    interesuje mnie ta sukienka asymetryczna z tylem
    widzialam ciebie w tej sukience ale moze znalazlabys jeszcze zdjecia klientek:)
    Z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  7. hey , niestety nie mam wiecej zdjęć klientek w tej sukience, może coś jeszcze na fb znajdziesz.
    A co do bloga obiecuje że wrócę, ale tymczasowo albo brak czasu albo brak fotografa, a zdjęcia ''z rąsi'' nie są fajne :)
    także już niedługo ;)
    pozdrawiam i dzięki za szczerość :)

    OdpowiedzUsuń