środa, 20 marca 2013

NOWA WIOSENNA KOLEKCJA 13'


HEY KOCHANE !
DAWNO MNIE TU NIE BYŁO :( 
ALE PLANUJE WIELKI POWRÓT ! :)
ZACZNĘ OD NAJNOWSZEJ KOLEKCJI WIOSNA LATO 2013 !
TOTALNIE ZAINSPIROWANA STYLE RIHANNY, STWORZYŁAM ''COŚ'' O CZYM ZAWSZE MARZYŁAM.
KOMBINACJA RÓŻNYCH KOLORÓW TOPÓW ORAZ MAXI SPÓDNIC.
A CO NAJWAŻNIEJSZE I BARDZO BARDZO KOBIECE I SEKSOWNE ...
ODSŁONIĘTY KAWALĄTEK BRZUSZKA I TO TYLKO TA GÓRA PARIA, WIĘC NIE MA SIĘ CZEGO KRĘPOWAĆ ORAZ ROZCIĘCIA DO POŁOWY UDA !
ZAMIAREM BYŁO UKAZANIE KOBIECOŚCI, SEXAPILU ORAZ KLASY !
MAM NADZIEJE, ŻE SPODOBA WAM SIĘ TAK SAMO JAK MI 
( NIE MOGĘ SIĘ ZDECYDOWAĆ NA NAJLEPSZY ZESTAW ! )
WSZYSTKIE ZESTAWY DOSTĘPNE NA ALLEGRO :
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=27649863




















A NA DESER CZARNA BLUZA Z PIKÓWKĄ :)





FOT. BY MY MUM :)
BUZIAKI STĘSKNIONA FBYM :*


12 komentarzy:

  1. super blog i post ;)
    zapraszam do mnie, może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, ale sie ciesze, ze znow bedzie co podziwiac ;) jak zawsze niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mulch Your Way To A Better Garden Mulching Benefits
    Organic And Inorganic Mulch Types

    Take a look at my blog post :: rede.nectar.org.br

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana świetna kolekcja!:)) w jakiej cenie te topy czarny i pasiasty?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szok! Super sexi, kobieco. Efekt w 100% udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie! super sexy! bardzo mi się podobaja ale jak dla mnie pierwszy zestaw wymiata!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.facebook.com/pages/Xstrit-fashion/205914816198119?id=205914816198119&sk=photos_stream

    ktos się na Tobie wzoruje ;)
    / szczyt chamstwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wrzuć posta, bo nudy

    OdpowiedzUsuń
  9. podobne spodnice widzialam w Gina Tricot wrecz identyczne wiec szalu nie ma i pomyslow chyba tez nie wszystko na jeddno przyslowiowe kopyto!!

    OdpowiedzUsuń