czwartek, 9 stycznia 2014

FbyM Winnter 2014 !

 Zima 2013/2014 ! Kolekcja cieszy się dużym zainteresowaniem, choć wiem że opinie są różne , szczególnie spodni baggy ! No niestety są gusta i gusteczka o czym się nie rozmawia, każdy ma swój styl i w czym innym sie czuje lepiej. Moje wszystkie kolekcję odzwierciedlają moją styl i podejście do mody ! Czyli z pazurem, klasą ale przede wszystkim wygodą !
Już wkrótce pierwsza poważna odsłona sukienek :)
pozdrawiam wszystkie stałe czytelniczki i fanki FbyM :*


















5 komentarzy:

  1. Masz racje kochana o gustach się nie dyskutuje, mnie się te spodnie bardzo podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj :)
    Od dłuższego czasu obserwuję Twojego bloga - i z wielką przyjemnością musze przyznać że mnie zaskakujesz ....
    uwielbiam twój styl - ogólnie mówiąc uwielbiam taki właśnie styl Elegancki a zarazem sportowy :)
    życzę jeszcze większych sukcesów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. witam :d ja bym chcial jakos zdobyc kontakt i umowic sie na randke z taka piekna kobietka a no co pomarzyc mozna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a to ja moze podam numer skoro to tak dziala :D moje gg; 4342353

    OdpowiedzUsuń