czwartek, 28 czerwca 2012

1:0

Trampek na koturnie to naprawdę coś pięknego, chyba nie muszę Was namawiać, uwierzcie mi są boskie. Marzą mi się już kolejne ale tym razem z rzepami.
Stylizacja z tymi butami to pestka, można się ubrać w 5 minut, narzucić cokolwiek, dodatki , kita i lecimy :)





















Niestety post jest bardzo No Name...  
Ale to i dobrze, bo możecie zaczerpnąć trochę inspiracji i wyłowić coś podobnego ze swojej szafy :) 
Buty : Dee Zee
a reszta np. kurtka to upolowana w SH bejsbolówka męska z H&M i przerobiona neonowymi wstawkami i liczbą 25 ;) ( mogłam zrobić CR7) ;p

4 komentarze:

  1. Milena zostaw te biedne dzieci :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiadomo skąd czerpiesz inspiracje :)
    http://madamejulietta.blogspot.com/
    Ale styl masz fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy do anonimowy ;D czyli ja do pani nr 2... nie widze tu nawet najmniejszej inspiracji julia. W ogole obie dziewczyny maja inne podejscie do mody i ich blogi zupelnie inaczej funkcjonuja. Milady proponuje cos w czym da sie wyjsc do ludzi, widac zabawe moda. A julia? proponuje stroje dla pajaców pracujacych w cyrku, bo jej stylizacje sa DZIWNE. A za jej popularnoscia staoi sztab profesjonalistow, ktorzy chca ja wykreowac na wielka stylistke. Milady, rewelacja blog, idz w ta strone i nie zbaczaj. Przyro mi ze ktos porownuje Twoje stylizacje do julietty... i ombre 1. klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ślicznie wyglądasz i ta opalenizna. Napisz skąd masz okulary i kolczyki? są mega! Nie lubie tych butów na koturnie ale u Ciebie wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń