niedziela, 3 czerwca 2012

Mówisz i masz :)

Na prośbę czytelniczek wrzucam moją propozycje na weselicho.
Czyli wygodnie, modnie i w kolorze :)
Sukienka pochodzi ze sklepu Asos, uwielbiam ich sukienki, materiały są bardzo dobrej jakości a niektóre modele zapierają dech w piersiach.






Jeśli nie macie czasu na zamawianie lub nie lubicie zakupów przez internet to proponuję trochę inną wersje.
Gorset bądź top i do tego spódnica asymetryczna, no i gotowe na wiraże :)



A jeśli nie znajdziecie ani kiecki ani topu, to poniżej coś z serii zrób to sam:
Topik był męskim t-shirtem, który pocięłam nożyczkami a z tyłu związałam gumką ;)
A spódnice akurat kupiłam, można ją nosić na dwa sposoby. Natomiast to samo możecie zrobić ze zwykłej długiej spódnicy, wystarczy jeden porządny ciach z przodu ;)






 FbML

8 komentarzy:

  1. OOoo, właśnie o to mi chodziło!!! Sukienka jest MEGA!! Wielkie dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest boska! Z przyjemnością bym w niej chodziła... Ale to jak 'ulepszę' sobie brzuch ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy mogłabyś zrobić jakaś stylizację dla osób które mają troszkę mniej w portfelu.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie trzeba mieć kasy, wystarczy ruszyć głową ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak sukienka z asos rzeczywiscie jest tania

      Usuń
  5. Niektóre ubranka jakie zostały tu zaprezentowane to koszt 29 zł (mówię o bluzeczkach do których zostały podane linki). Czy to jest drogo?! Masa innych taniości, pomysłowo przerobionych i efekt jest genialny! Zgadzam się, nie trzeba mieć grubego portfela by wyglądać dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskooooo! Piękna figura!

    OdpowiedzUsuń