piątek, 24 sierpnia 2012

Hello 90'

Kocham wszystko co się wiąże z latami 90' , 
uwielbiam przeglądać zdjęcia z dzieciństwa, wtedy wszystko było inne, piękniejsze, ludzie uśmiechnięci, moda totalnie odjechana. Kolorowe kreszowe dresy mojego taty oraz jeansy po pas i w środek koszula w duże romby mojej mamy wprawiają mnie trendo szał ! 
Jednym z moich marzeń jest cofnąć się na kilka dni w przeszłość, pogrzebać troche w garderobie mamy i wykupić wszystkie lody bambino u Pana Michała ;)


Możecie się trochę rozczarować ale oprócz butów kupionych w Zarze, reszta nie ma nazwy ! Spodenki i bluzkę znalazłam w SH. Szorty musiałam trochę skrócić i poszarpać, zajęło mi to dwa dni, ale było warto :)






 Oczywicha że to zrobię ! 


No tu jedną zarzucę i ...


 No kur... jak byłam mała to wisiałam całymi dniami jak pasztetowa ! :P




A nie mówiłam ! :) 
Pozdro 600 dla mojego podwórka ;)



 Bardzo chciałam zrobić sobie warkocza, ale w pośpiechu zapomniałam gumki... na szczęście kocham swoją biżuterię, która ratuje życie ! Kolce to moja ulubiona bransoletka, nie trzeba jej zapinać, jest na gumce a żeby ją ściągnąć po paru drinkach wystarczy dobrze się zamachnąć ;)



RelaXXX


fot. by Kinciol

2 komentarze:

  1. sliczne zdjecia :)

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko prośba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jebie!!!!! Super stylizacja i zajebiste Foty!! :) Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń