czwartek, 16 sierpnia 2012

MILITARY STAJL ;)

Jeszcze trochę lata i stylizacji typowo wakacyjnych, chociaż po ciuchu nie mogę doczekać się jesiennych kolekcji :) Szczególnie tych z serii Military i Moro :) kiedyś nie lubiłam tego koloru, był po prostu nudny ! 
Teraz fajnie można połączyć go z czernią, a póki jeszcze mamy "lampę" (czyt. słońce ), to nawet neon podpasi ;)









Kurtka ZARA
Sukienka H&M
Torebka Bershka
Buty allegro

fot.by Mama ;)
oraz nos i głowa Lopeza :)

Miłego weekendu all FbML

PRZYPOMINAM O OSTATNIM ETAPIE KONKURSIE NA MAXI SUKIENKĘ, JAK WAM SIĘ PODOBA TO WYRAŹ GŁOSEM ;) 
Z GÓRY THANK YOU :*



A poza konkursem 
Macie ochotę też dostać coś za free to zapraszam do zalogowania się na
Pudełko z sierpnia :)


9 komentarzy:

  1. Super! Najbardziej podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie przepadałam za stylem militarnym, ale po takich stylizacjach zdecydowanie zaczynam się do niego przekonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest taki bardzo "delikatny" militarny styl ... kurtka wg. mnie niezbyt pasuje, powinna byc krotsza, ala bolerko, no i te trampki na koturnie ... troche pomieszanie styli .... kozaczi fajniej by wygladaly, konkretniej oficerki

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie na mega !! Jest ogien, czekam na wiecej :) Pzdr. Vivien

    OdpowiedzUsuń
  5. ile zapłaciłas za sukienke? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz podać linka allegro do butów?
    P.s Jak zwykle świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś MEGA!
    p.s link do bucików y się przydał.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyny wystarczy wpisać w wyszukiwarce ''trampki na koturnie'' i uwierzcie mi jest 15 stron, ja nie zawsze mam w archiwum allegro to co kupuje. Na prośbę odszukałam ten sam model ale chyba od innego sprzedawcy
    http://allegro.pl/trampki-na-koturnie-sneakers-wedge-marant-40-i2572081128.html

    OdpowiedzUsuń