sobota, 13 października 2012

ASYMETRYCZNA BY FbyM

TOTALNA NOWOŚĆ
PIERWSZA SUKIENKA MOJEGO PROJEKTU.
ZAINSPIROWANA TOTALNĄ ASYMETRIĄ, KTÓRA W TYM ROKU ROBI OGROMNY SZAŁ I PRZEWRACA NAM GARDEROBĘ DO GÓRY NOGAMI :)
ALE WRACAJĄC DO SUKIENKI...
JEST WYKONANA Z BARDZO DOBRYCH MATERIAŁÓW <ZRESZTĄ JAK CAŁA KOLEKCJA! ) Z EKO SKÓRY ORAZ DZIANINY Z DODATKIEM LYCRY, DZIĘKI KTÓREJ DOPASOWUJE SIĘ DO KAŻDEJ SYLWETKI.

liczba sztuk ograniczona, także nie ma mowy o wpadce modowej na imprezie ;)

ZAMÓWIENIA PRZYJMUJE NA 
fashionbymilady@poczta.fm









A na deser kolega "WINIACZ'' I JEGO TALENT NA GITARZE :)




12 komentarzy:

  1. Kochana bardzo podoba mi sie Twoja kolekcja:) przód sukienki z tym długim tyłem genialnie wygląda bardzo mi sie podoba. ale od tylu jakoś tak lipnie.. może przód mnie za bardzo uwiodl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jest świetna i ma ten pazur z dodatkami wygląda świetnie ;)

    http://tamagdaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobaja mi sie te buty i torebka sukienka tez super :) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. W ENVI w parku 111, jest tak sukienka z gorsetem z ćwiekami idealnie w twoim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aha, zapomnialam dodac, ze zdjecia troszke za slabe, nie oddaja calego uroku kreacji i Twojej urody:) Ester

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooooooooo Kochana!!!!!!!!!!!! Cudnie!!! :D Sukienka pierwsza klasa, a dodatki wymiatają! :) Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta sukienka. :)
    + obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna jesteś ;)
    sukieka boska, ale szkoda, że ten tył nie jest np. z szyfonu, żeby był taki lekki.
    a, i świetne naszyjniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjnik z jakiego sklepu???

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie mogę znaleźć Winiacza na facebooku żeby zaznaczyć "lubię to!"? Aaa noo i fajna sukienka tak poza tym :p

    OdpowiedzUsuń