środa, 31 października 2012

PEOPLE FbyM :) I NIE TYLKO...


Yooo!
 I'm come back :)
Trochę mnie nie było tzn. sercem i duszą jestem zawsze obecna, ale tyle się działo że nie było czasu na posta.
Od przyszłego tygodnia wrzucę outfity jesienne, a tymczasem nowości FbyM na chłodne i ponure dni :)
Z uwagi na duże zainteresowanie , prowadzę listę zamówień które realizuje w ciągu 3 dni roboczych :)
wszelkie informacje fashionbymilady@poczta.fm
Chyba namawiać nie muszę ...  zdjęcia klientek i komentarze mówią same za siebie :


Szybka przesyłka, bardzo dobry kontakt ze sprzedawcą , super bluzka :D Polecam serdecznie! :)



Bluza jest piękna, materiał bardzo dobry gatunkowo, szybka wysyłka polecam w 100% :) Na pewno jeszcze nie raz zrobię tu zakupy.

venXXX(78)  ( Kupujący )
SWETER ZE SKÓRZANYMI RĘKAWAMI JEST CZAD!! .JEST ODJECHANY , GORĄCO POLECAM ALLEGROWICZA TRANSAKCJA PRZEBIEGŁA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE POD KAŻDYM WZGLĘDEM ..

bagXXX(138)  ( Kupujący )
Oto wzór świetnego sprzedawcy, którego po transakcji się bardzo mile pamięta :-) Będzie szczytem mej radości kupić coś jeszcze od niego w przyszłości!!! ;-) Dziękuje i pozdrawiam.


Najszybsza przesyłka na świecie!! Super kontakt ... Sprzedający jednym słowem REWELACYJNY !! Na pewno kupię coś jeszcze, ponieważ towar pierwsza klasa! Pozdrawiam ciepło

gabbXXX (54)  ( Kupujący )
TRANSAKCJA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE . POLECAM WSZYSTKIM !!!!!!!!!!!! :-) BARDZO SZYBKA PRZESYŁKA , MIŁY I SZYBKI KONTAKT A CENA ADEKWATNA DO PRODUKTU . SUPER !!!!! ;-) POLECAM










A Z NOWOŚĆI :
















14 komentarzy:

  1. To sa dziewczyny co kupiły od Ciebie ciuszki, czy kolezanki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie cytat dla Ciebie:

      "Nie możesz nienawidzić Kogoś za to, że osiągnął coś czego Ty nie osiągnęłaś (i pewnie już przez swą zazdrość nigdy nie osiągniesz). Możesz nienawidzić jedynie siebie za to, że gdy Ktoś ciężko pracował, Tobie się nie chciało".
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Pytanie było normalne ....... i to nie było do Ciebie pytanie, jeszcze odpowiadasz głupkowatym tekstem nie nawiązującym kompletnie do pytania
      FashionByMiLady myslałam, że normlanie odpowiesz mi na pytanie. Chciałam wiedzieć, czy udało Ci się namówić dziewczyny,żeby zrobiły na sobie zdjęcia w ubraniach, które kupiły u Ciebie. Widzę, że jesteś przewrażliwioną panienką, która nie umie odpowiedzieć na normalne pytanie i jest oderwana od rzeczywistości. Zrażasz tylko do siebie ludzi, po wypłacie miałam kupić sobie co najmniej dwie rzeczy teraz na pewno nie kupie u osoby, która pisze o mnie prostota..

      Usuń
    3. To są koleżanki :) wiem bo znam te dziewczyny :P

      Usuń
  2. nie to moja rodzina tak mi cukruje ! zadowolona ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super działasz!!!! nawet gdyby kupowały ciuszki koleżanki,to co z tego???ważne,że się podoba innym i na ulicach widać to co uszyte!!! najłatwiej jest krytykować,a natrudniej zrobić coś samemu....Czekam na nowe kolekcje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie nie wiem co z tego. Człowiek wkłada serce w to co robi, żeby cieszyć się każdym gestem, słowem i prostym dziękuje ! Ale dla niektórych to mało !
    Nie mam słów na taką prostotę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się podoba. Jestem totalnie zakochana w Twoim stylu:). Ciuchy są genialne i mam ochotę na kilka tylko mam pytanie- do Londynu wysyłka jest czy raczej nie mam na co liczyć? Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. poproszę jakiś link z allegro gdzie można zamówić ubrania. Pozdrawiam. Odwiedzająca

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi miło :) oczywiście wysyłam zza granicę, tylko potrzebuje ilość/wagę żeby podać koszt wysyłki, proszę o maila na fashionbymilady@poczta.fm
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. prostotę ?! co w tym pytaniu było prostego ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mogę zapytać o Twój rozmiar? Wiem,że pytanie może nie na miejscu ale miałabym orientacyjny obraz ubrania i jak mniej więcej układa się na ciele.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, kupię z chęcią ubrania od Ciebie,tylko mam pytanie: czy jest możliwość by transakcja odbyła się przez allegro? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. poprosimy link do allegro:)

    OdpowiedzUsuń