poniedziałek, 8 października 2012

Mocna Dawka inspiracji Christine Centenera

Christine Centenera jest redaktorem mody dla 
Bazaar Harper Australia.
Aktualnie jest jedną z najlepszych stylistek na 
świecie. Wraz z Keney Westem pracują nad nową kolekcją ubrań na 2013.
Ma nieziemski styl, a połączenie tkanin, faktur oraz asymetryczności powoduje u mnie pozytywny oczopląs ;)
Jest dla mnie wielką inspiracją ! :)
Enjoy















Moim pierwszym zapierającym dech w piersiach outfitem była kurtka z lisem, pamiętam że doszywałam do wszystkich kurtek takiego włochacza ;)




4 komentarze:

  1. Ona ma na prawdę świetny styl. Trochę przypomina mi Miroslavę Dumę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ma swietne stylizacje :)
    zapraszam
    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega:) Futrzaka trzeba mieć w tym sezonie..Hmm..Moja mama ma gdzieś w szafie lisa..
    Pozdr. http://joanastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moge oderwać od niej wzroku i zazdroszczę takich ubrań..

    OdpowiedzUsuń