piątek, 28 września 2012

Żołnierz w kaloszu ;)

Witajcie Kalosze ! 
Jak wyciągam Huntery to już z pewnością jest bardzo zimno ;p 
Ale póki świeci słońce to można pozwolić sobie na odrobinę golizny :)
Gdyby jednak pogoda nie dogodziła, zapewne wyciągnęłabym moje ulubione legginsy organic z H&M-u, które na pewno ukażą się na blogu :)
Do całego outfitu motyw moro/military  :) 










Wystąpili :

Kurtka i tunika z czachą: stradivarius
Kalosze: Hunter
Torebka i biżuteria : Allegro

oraz 

ddmanagment za którą w przyszłym tygodniu trzymamy mocno kciuki i za jej nosek , który ciągle naciska inne ustawienia w aparacie i później mamy same kłopoty ;p





13 komentarzy:

  1. no i już Ci zazdroszcze:( masz Huntery aaaa tez chce!:) Dużo płaciłaś?

    Świetny masz styl!:)) OH ciesze sie że wpadłam na Twój blog;))

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam je dwa lata temu , służą mi cały rok ! Do tego skarpety na zimę i uwierz mi że warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam,
    http://www.wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. REWELACJA! Genialny zestaw:) <3

    zapraszam Cie na konkurs do mnie:) dżinsowa koszula do wygrania:
    http://the-devil-weaars.blogspot.com/2012/09/konkurs.html :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam huntery ciagle myśle nad zakupem kolejnych a Ty wygladasz w swoich rewelacyjnie!!!!!

    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kalosze :) Sama chciałabym takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wygladasz! A wlosy masz piekne!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw, a torebka genialna!
    p.s. masz śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOWEE You are beautiful and you look so tasty wearing your shiny Rubber Wellingtons, they look so sexy on your bare legs and I've got the hots for you, I will think of you next time I pull my Wellingtons on.

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your Outfit, you look dishy wearing your Hunter Wellies, I wear Wellies too and I love them.
    Kisses
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. I'm so glad that you put your Tights and Wellingtons on, they look really nice with your black Dress, I love to see Girls wearing Wellingtons and your photos have made me very happy, thank you so much.
    Welly
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja z hunterami. Ja mam decathlony i teraz żałuję, bo założenie ich na gołą nogę a potem ściąganie, to gehenna. Czy Twoje huntery też tak ciężko schodzą?

    OdpowiedzUsuń