piątek, 21 września 2012

Bordeaux na jesień

Żeby nie było tak smutno, z powodu nadchodzącej jesieni, zrobiłam porządki w szafie i przypomniało mi się że na pocieszenie jest kolor BORDO, który ratuje ową sytuacje ! 
Ciężko teraz z żywych , neonowych kolorów przejść na szarości.
Spodnie kupiłam rok temu w Zarze,... bo pasował mi do hunterów ;)
Teraz w sklepach widziałam bardzo dużo odcieni bordo, więc coś czuje że będzie trzeba zaopatrzyć się na tą porę w ten odcień :)
Miłego weekendu all
FbML










Wystąpili:

fot.by Dolores

Jesień i 15 stopni brrr

Bluza: Bershka
Naszyjnik : River Island
Spodnie: ZARA trf
Buty: allegro

9 komentarzy:

  1. świetnie wygladsz, prosto a jednak z pazurem :)

    www.monyskua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek podoba mi się najbardziej!:) Pozdrawiam, zapraszam do mnie
    www.monyskua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaa! świetny sweter!
    Buziaki, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny styl (pisałam Ci to już na modnej) Bardzo mi się podoba;)) dodaje do obserwowanych miło będzie być tu na bierząco:))
    Zapraszam do mnie na bloga:) Niezmiernie mi będzie miło jeśli też mnie dodasz (oczywiscie nie musisz jesli Ci się nie spodoba:))
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam i szukam i chyba nie widzę.. albo na wzrok mi padło albo nie masz wstawionego widżetu z oberwacją.. Proszę dodaj i poinformuj mnie o tym to odrazu się dodam jako obserwator;)

    OdpowiedzUsuń
  6. już Ci mówię co i jak:)) wejdz w swoje "zaplecze bloga" po lewej stronie w układ widzisz wtedy swój blog od tyłu ze tak się wyraze. Klknij dodaj gadżet i poszukaj tam Obserwatorzy i klknij taki pluski przy tym i doda się to do Twojego bloga;) możesz ustawić go w którym miejscu chcesz;) najlepiej gdzies aby rzucał się w oczy:)) Wtedy będą mogli wszyscy dodawac się do obserwujących:))
    A i jeszcze w ustawieniach zmien aby twoj blog był widoczny bo jak się klika na Twój nick (jak napiszesz komentarz) to nie mozna przejsc na twojego bloga. :)

    ah i jeszcze jedno proszę wyłącz weryfikacje obrazkową (to też w ustawieniach) bo utrudnia to pisanie komentarzy:)

    Jak bedziesz miała jakieś pytania czy problemy z bloggerem wal smiało:) Z chęcią pomogę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oh nmzc;)) polecam się na przyszłość;)) dodałam się do obserwujących:)

    OdpowiedzUsuń