poniedziałek, 17 września 2012

Jesienna garderoba cz.1

Wybieracie się już na zakupy typowo jesienne ? Ja owszem ! 
Ale niestety nie jestem w tym tak dobra, zawsze kupuje za dużo i trochę niepotrzebnych rzeczy bo ''a może się przyda? :) '' 
W tym roku zrobiłam sobie listę must have :) 
Niekoniecznie z tych sklepów, bo i tak nie wszystkie są u mnie dostępne, ale coś w ten deseń. 
Może Was też zainspiruje kilka nowości :)


1) TOP SHOP










buuzzz astral na jesień :)

2) River Island











3) H&M




4) Reserved







5) NEW LOOK






oraz kilka propozycji botków/bikerów z różnych sklepów
źródło : co gdzie za ile








3 komentarze:

  1. Bluza z czaszkami z Top Shopa jest boooska!
    Chyba wszystkie botki jakie dodałaś strasznie mi się podobają. No i skórzana spódnica! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, nie mogę nigdzie znaleźć adresu twojej poczty więc napisze tu. Chodzi mi o ten post:http://fashionbymilady.blogspot.com/2012/07/nerka-z-cwiekami.html Mam pytanie związane z ćwiekami ,poniewaz kupilam na allegro tez takie ćwieki i nie wiem jak je założyć.. jesli robisz dziurki tą maszynką to jak pozniej zaciskasz te ćwieki?? do tego potrzebna jest tez chyba maszynka tak? proszę o szybką odpowiedź będe bardzo wdzięczna jeśli mogłabyś mi odpisać na e-mail: paczelinka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy te sztyblety są zawyżone albo zaniżone rozmiarowo?

    OdpowiedzUsuń