sobota, 15 września 2012

Melduje Jesień Panie Kapitanie !

Brrrr już się robi chłodno, więc czas wymienić garderobę z lekkiej, wygodnej i kolorowej na jesienną.
Moja stylizacja military.
Kocham ten look, ale pewnie ta miłość nie potrwa długo bo nie przepadam za kolorem khaki :/ nawet nazwa mi śmierdzi ;) ale póki jest na czasie to godnie będę nosić parkę w tym kolorze :)


















Czapeczka : dsquared
Sweterek i kurtka : allegro nick 99769
Spodnie : Zara
Trampki : allegro nick marta9985

W następnym odcinku polowanie na jesienne łachy :)
 mam cały folder dla Was, przepełniony nowościami z sieciówek :)

Tymczasem zawijam kiece i lecę na weselicho :)
Miłego weekendu all
FbyML

6 komentarzy:

  1. Ślicznie! wszystko świetnie dobrane. Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili - na blog z dużą ilością inspiracji ze świata mody i nie tylko. Z pewnością znajdziesz coś dla siebie :)

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jesień jesień! świetnie wszystko jest dobrane! najbardziej podoba mi się kurtka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy zobaczy Twój weselny outfit? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Switne!
    Do twarzy ci w tej czapce!

    OdpowiedzUsuń
  5. czy te buty maja rozmiarowke standardowa? 39 odpowiada 39 czy nalezy wybrac wiekszy badz mniejszy rozmiar?? dzieki za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  6. tak standard, ja mam 38 i są prawdziwe 38 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń