sobota, 1 września 2012

MORO + JEANS = PARKA

Uwierzcie mi, że nic tak nie cieszy jak własna praca. Jakbym miała wydać na tą kurtkę 400-500 zł to by mnie tak nie cieszyła !
W sklepie militarnym kupiłam katanę ( mają szeroki asortyment, w różnych odcieniach kamuflażu ), do tego stara kurtka jeansowa, kilka ćwieków i gotowe :) a co najlepsze mam w sumie dwie kurtki bo do tej jeansowej doszyłam (z pomocą P.Eli ;) rękawy moro ! :) też super wygląda, ale muszę dokupić naszywki, żeby była bardziej military :)





Inspirowane...



Jutro wlatuje na koncert Afromental ! Łooozooo jest mój ;)


5 komentarzy:

  1. a wrzuć jakieś foto jak wyglądasz w tym swoim pięknym dziele bo tak to nie ma takiego uroku:) a na pięknej kobiecie pewnie inaczej się prezentuje:)pozdrawiam Gorzowianka:) i na afromentalu też pewnie Ciebie zobaczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow!!!! ale czad ! wyszło genialnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł, muszę skopiować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A powiedz mi proszę ile kosztuje taka kurtka czy koszula w sklepie militarnym ?
    pozdrawiam ciepło i pomysł rewelacja Mi. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w sklepie militarnym znajdziesz mnóstwo takich kurtek, a ceny wahają się w granicy 50-300 zł,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń